السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ (sejuk perot mak ngandong)

Muar, Johor, Malaysia
jangan cuak bila u’olz rasa nk dtg lepak kat Papa Gosip ni ok? ala, skali-skala nak gosip b'bakul2 apa la salah nyer kannnn? cam xbiasa je. puiiiii..!! Papa Gosip ni bkn nk gosip benda2 tak berfaedah gitu, kita kat sini gosip benda baik2 je. so, no worries la klau tetiba rasa dosa u’olz tu penuh satu tempayan bila dtg sini. xde makna nyer!! kita nk tegakkan kebenaran gitu. tp style/cara penulisan aku kat sini mmg gler2 ckit. dlm blog je. kat luar cam biasa je. Woi sana, woi sini..haha!! aku pn msh BARU dlm dunia beblog ni. so segala tunjuk ajar dari otai2 blogger sangat2 aku harapkan. baru beberape bulan aku create blog Papa Gosip ni. suka sgt menulis sbb bnyk jgk la pengalaman idup. so, just nk share ngan u’olz suma. sharing is caring gituuu. kelas ko maria!! ok la, enjoy ur reading here guys!! Silap salah or terkasar bahasa sepanjang u’olz baca entry kat sini aku susun 10 jari minta maaf ok? i’m cool..yeah!! bydeway, call me vin ok?

Saturday 24 December 2011

MERRY X-MAS

             Selaku owner Papa Gosip, I just wanna wish a MERRY X-MAS kepada semua penganut agama Kristian & juga for those yg menyambut perayaan Krismas seluruh dunia esok. walaupun aku tak celebrate Krismas tp sbb ada kwn2 yg beragama Kristian so aku sambut ngan cara bg “present + santa’s red & white hat” tu kat diaorg, haha!! sweet kan? so jom layan 5 video kat bwh ni. 1st intro tok perayaan Krismas & 4 lagi video tu ialah MV tok lagu Krimas sepanjang zaman. enjoy!! (PS: last MV tu special for x-mas song from LADY GAGA!!)

(INTRO FOR 2011 X-MAS)


(WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS)


(JINGLE BELLS)


(JOY TO THE WORLD)


(LADY GAGA - CHRISTMAS TREE)


PS: Merry Christmas everyone!! adios sabombas!!

0 Komen Letop!!:

Post a Comment

Gosip lain klau u'olz nk baca!!



.