السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ (sejuk perot mak ngandong)

Muar, Johor, Malaysia
jangan cuak bila u’olz rasa nk dtg lepak kat Papa Gosip ni ok? ala, skali-skala nak gosip b'bakul2 apa la salah nyer kannnn? cam xbiasa je. puiiiii..!! Papa Gosip ni bkn nk gosip benda2 tak berfaedah gitu, kita kat sini gosip benda baik2 je. so, no worries la klau tetiba rasa dosa u’olz tu penuh satu tempayan bila dtg sini. xde makna nyer!! kita nk tegakkan kebenaran gitu. tp style/cara penulisan aku kat sini mmg gler2 ckit. dlm blog je. kat luar cam biasa je. Woi sana, woi sini..haha!! aku pn msh BARU dlm dunia beblog ni. so segala tunjuk ajar dari otai2 blogger sangat2 aku harapkan. baru beberape bulan aku create blog Papa Gosip ni. suka sgt menulis sbb bnyk jgk la pengalaman idup. so, just nk share ngan u’olz suma. sharing is caring gituuu. kelas ko maria!! ok la, enjoy ur reading here guys!! Silap salah or terkasar bahasa sepanjang u’olz baca entry kat sini aku susun 10 jari minta maaf ok? i’m cool..yeah!! bydeway, call me vin ok?

Friday 28 January 2011

Artis cinta sejenis

                Agak keberatan aku nk “ce citer” ttg isu ni sebenar nyer.nak citer ke tak? nak citer ke tak? tp dh terrrrr taip ni so go on jela citer kot.ada aku ksh?isu ni mmg agak sensitif tp aku as citizen yg concern rasa nyer perlu kot aku share ngan korang suma setakat mana yg aku tau jela.(wahhhh statement aku very de CLASS!!)
                Hermmm bkn nk kata aku ni perfecto sgt nk “ce citer” ttg benda alah ni.isu cinta sejenis ni makin hari makin mencanak-canak plak jadi kat negara kita ni.kat negara omputeh tu jgn ckp ler.moral mmg dh xde langsung.tgk je artis Hollywood tu (diaorg tu public figure suma kenal kot).contoh cam sir elton john, george michael, ricky martin suma gay.elton john siap bole kawen secara SAH ngan pasangan dia ok.sape yg  jd suami sape jd bini xtau ler.elton john ler kot jd bini sbb dia kan boncet cam org tgh ngandong je.tp xbole nk branak la kaedah nyer.jantan asli gitu..tettt!!
                Jgn kata lelaki je rmi yg jd gay.gegurl pn sama je.kat Malaysia ni xsure plak aku sape yg lesbian/lesbo gitu kak gayah oiiii..!!kita amik contoh luar la sng.fames pun fames kannnn? contoh cam angelina jolie, lady gaga, madonna, ahli kumpulan TATU tu, diaorg ni suma ada yg bisexual (suka jantan+gegurl pada masa yg sama) atau mmg lesbo tegar!!dh ada anak b’dozen2 pun tp msh b’nafsu ngan kaum sejenis.cth cam madonna & angelina jolie tu.ngaku plak tu suka gegurl.konfiden gitu makcik2 kita ni wat pengakuan berani mati kat press.kelas ko maria!!
                Artis malaysia pn 2X5 je.rmi je yg coverina & suka bebenor nk propa.nyampah aku.konon2 kata xde jodoh la, lom ada pilihan hati la, lom ready la bagai.tlg ler jgn plastik.aku xnk sebut nama artis secara direct yg gay ni.cuma aku bg hint so korang pandai2 ler teka sape dia ok?
1)            Artis ni antara artis lelaki yg mempunyai vokal palingggg letop gedebas gedebus ler bak kata org kak gayah oiii (org laen yg kata, aku xkata pn). dia ni asal nyer bekas pramugara MAS, penah jadi model “pak pacak” dlm persembahan juara lagu 1996 oleh siti nurhaliza lagu “jerat percintaan”.penah wat rakaman lagu kat indonesia sbb nk pentingkn kualiti kata nyer (ingat lagu2 malaysia ni x b’kualiti ke?) lastly dia ni ada akak yg sesame jd artis cam dia jgk.teka ler sape..!!
2)            Dia ni pnh jd org kuat TV3 dulu.now TV3 dh xpandang dh.so mula la dia ni merantau ke stesen TV kerajaan cam RTM1..huhu!! kesian saham ko dh jatuh eh kak? eh silap abangggg!! dulu rancangan “Muzik Muzik” muka dia jela yg dok jd pengacara.berbulu plak aku nk tgk rancangan tu pak meon oiii sbb dia ada.dulu dia ni fames gak kat channel astro ria ngan trademark dia tu “amboi amboi amboiiiiii”.pnh kecoh gak pasal dia ni suka guna ayat noq-noq klau tulis entry dlm blog dia. suka pgl diri dia AZWANA ALIA.what the..?teka ler sape..!!
3)            Sape xkenal mamat ni.nk kata fames bole la tahan cuma dia ni suka gler tepek make-up tebal2.klau aku tempeleng muka dia harus b’debu ler tangan aku.tau ler artis.tp xyah ler nk make-up tebal sgt.light2 dh.sore dia mmg lantang n power.penah join rancangan malaysian idol sesaing ngan jaclyn victor n dina tu.dia ni anak didik hazami.ala abg sonata musim salju tu.pastu dia ni penah gak masuk finalis AJL 22.pki baju kaler merah kilat2 lagi tu u’olz!! kelas ko maria!! teka ler sape..!!
4)            Mamat seterus nyer ni fames ler jgk.gegurl yg xtau hal sebenar kemain mencanak-canak t’gila2 kat mamat sorang ni.ok str8 to de point, dia ni asal nyer kuli keje balakang tabir je kat KRU production.maybe rezki dia agak nyer so mula la join wat iklan, drama, filem la bagai sbb muka market.antara citer fames dia ni cam “jelatang” & “dunia baru”.camner aku tau? dia pnh chat ngan aku kat Myspace dulu.kat IM ngan inbox.aku melayan jela segala soklan pancing dia tu.pirahhhh ingat aku nk layan? bajet ko artis org nk kejar2 ler? hak tui.teka ler sape..!!
5)            Haaaaa dia ni pun org kenal la jgk sbb bnyk b’lakon filem.dulu selekeh je dia.now dh tip top ler jgk so penampilan dh makin vogue!!kecoh dulu dia kena tangkap dlm club ngan sorang artis gurl b’lakon citer “awan dania” tu.pnh jd pengacara “sehati berdansa”, berlakon dlm filem “syurga cinta”.aku rasa yg ni plg sng korang nk detect sape kan? so teka ler sape..!!
PS: JANGAN SAMAN AKU PLAK!! sharing is caring.ok la u’olz, later kita citer lg.adios sabombas!!

0 Komen Letop!!:

Post a Comment

Gosip lain klau u'olz nk baca!!



.