السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ (sejuk perot mak ngandong)

Muar, Johor, Malaysia
jangan cuak bila u’olz rasa nk dtg lepak kat Papa Gosip ni ok? ala, skali-skala nak gosip b'bakul2 apa la salah nyer kannnn? cam xbiasa je. puiiiii..!! Papa Gosip ni bkn nk gosip benda2 tak berfaedah gitu, kita kat sini gosip benda baik2 je. so, no worries la klau tetiba rasa dosa u’olz tu penuh satu tempayan bila dtg sini. xde makna nyer!! kita nk tegakkan kebenaran gitu. tp style/cara penulisan aku kat sini mmg gler2 ckit. dlm blog je. kat luar cam biasa je. Woi sana, woi sini..haha!! aku pn msh BARU dlm dunia beblog ni. so segala tunjuk ajar dari otai2 blogger sangat2 aku harapkan. baru beberape bulan aku create blog Papa Gosip ni. suka sgt menulis sbb bnyk jgk la pengalaman idup. so, just nk share ngan u’olz suma. sharing is caring gituuu. kelas ko maria!! ok la, enjoy ur reading here guys!! Silap salah or terkasar bahasa sepanjang u’olz baca entry kat sini aku susun 10 jari minta maaf ok? i’m cool..yeah!! bydeway, call me vin ok?

Wednesday 1 June 2011

Papa Gosip Kepochi

          
Sori ler kak gayah & pak meon sekalian alam sbb dh lama bebenor aku xsempat nk update Papa Gosip kesayangan ni. bz mengalahkan menteri gitu. arini baru dpt seru nk update entry baru. u’olz pn mst dh tau blog ni bkn tempat aku dok citer hal peribadi sgt kan? suka dok gosip2 pasal isu remaja masa kini je. mmg jarang la aku dok citer hal peribadi kat sini. so arini aku nk share SEBAB-SEBAB nape aku aktif beblog almost 2 mgu smpi Papa Gosip TAK berrrrrhupdate langsung!!
1)   Adik aku baru 3 mgu blk Malaysia from USA (cuti summer). so aku kena ler layan dia sebaik mungkin tok jadi “bibik tak bertauliah”, “jadi driver” & “jadi chef kampung”. org jauh blk umah so kita kena ler bg layanan 1st class!! dh lelama dok sini ko buat ler sendiri. JANGAN NAK LEMAK!!
(tudung choc tu dia. adik aku yg tudung purple tu interframe je)

2)   Member2 Facebook mst perasan aku dh jrg on9 kan? so, kat sini aku nk umumkan bahawa aku dh DEACTIVATE facebook aku dlm jangka masa yg lom pasti brape lama. sbb apa aku deactivate biarlah rahsia tp aku msh aktif PAPA GOSIP & TWITTER. No YM ok!! dislike YM!! (PS: kat Papa Gosip @ Twitter pn bole berrrrgosip!! gosip tu penting tp bkn nk gosip benda2 jahat. gosip benda2 baik je pun. tok u’olz yg xde pedoman idup tu baca la entry yg ada. mana tau dpt ilham & iktibar. berguni2 pahala aku!!)

(deactivate - no komen!!)

3)   Alang2 tgh cuti ni aku berjalan sakan satu Malaysia (padahal pergi KL je punnnn)..haha!! aritu pergi sambut besday my aunty kat “DELICIOUS”. makanan mmg mantop & sedap smpi t'angkat2 bontot ko joyah!!

(tgk ler pinggan besar gedabak tu, LICIN!!)


4)   Pastu mak aku buat kezutan tetiba tunjuk tiket nk pergi mkn angin kat “Negeri Cik Siti Wan Kembang” (Kelantan). naik flight so xdela rasa kematu “bumper” aku ni sbb dok lama sgt kannnn? xsmpi 50 min dh smpi ke Kota Bharu (baru je aku nk stim2 b'mimpi, dan dan dh smpi la pulakkk!!)
(on9 via iPod sementara tgu flight kat LCCT)

5)   Ada HAPPY NEWS nk share ngan u’olz ni. actually, aku baru ditawarkan b’keje kat tutttttttt!! (censored) haha!! maybe akan b'pindah ke tuttttttt & mulakan kerjaya sebagai tutttttttt xlama lg. ALHAMDULILLAH murah rezeki aku. xrugi pergi interview keje tu bulan lps. tima kaseh to my mom yg PAKSA aku apply keje tu. hehe!! love u forever n ever. 1st gaji nti nk blanja mak, adik2 & “SOMEONE SPECIAL” mkn BESAR. hehe!!

PS: well, tu la antara kejadian2 yg berlaku & merupakan salah satu sebab nape aku bz tahap dewa dewi  smpi nk update Papa Gosip pn xsempat u’olz!! doakan aku sukses bila dh mulakan kerjaya nti ya kak gayah & pak meon oiiiii. nk jadi org Putrajaya xlama lagi. hehe!! ok la, nti kita gosip2 lg ok? adios sabombas!!

4 Komen Letop!!:

Anonymous said...

tahniah n gud luck whatever u do bro!! keep on writing ok? so so sooooo funny n superb u punyer blog ni.. like it so much!! go papa gosip.. :P (my friend & i will always support ur blog!!)

airul_chobits said...

gud luck dengan keje baru tu ye..jangan lupe update blog ni time free2 nanti..will always support u =)

Alvin Shah said...

unknown person: TQ sooo much abg or akak ke..haha!! TQ sbb sudi baca n layan Papa Gosip ni.TQ gak 4 ur support..brape bnyk TQ daaaa..haha!!

Alvin Shah said...

airul: TQ soooo much..xsaba nk keje dh ni. tgu tarikh lapor diri je xlama lg ni, insyaallah. aneway, klau ada masa n sudi, usha la Papa Gosip lg k..hehe!! TQ 4 ur support :-)

Post a Comment

Gosip lain klau u'olz nk baca!!



.