السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ (sejuk perot mak ngandong)

Muar, Johor, Malaysia
jangan cuak bila u’olz rasa nk dtg lepak kat Papa Gosip ni ok? ala, skali-skala nak gosip b'bakul2 apa la salah nyer kannnn? cam xbiasa je. puiiiii..!! Papa Gosip ni bkn nk gosip benda2 tak berfaedah gitu, kita kat sini gosip benda baik2 je. so, no worries la klau tetiba rasa dosa u’olz tu penuh satu tempayan bila dtg sini. xde makna nyer!! kita nk tegakkan kebenaran gitu. tp style/cara penulisan aku kat sini mmg gler2 ckit. dlm blog je. kat luar cam biasa je. Woi sana, woi sini..haha!! aku pn msh BARU dlm dunia beblog ni. so segala tunjuk ajar dari otai2 blogger sangat2 aku harapkan. baru beberape bulan aku create blog Papa Gosip ni. suka sgt menulis sbb bnyk jgk la pengalaman idup. so, just nk share ngan u’olz suma. sharing is caring gituuu. kelas ko maria!! ok la, enjoy ur reading here guys!! Silap salah or terkasar bahasa sepanjang u’olz baca entry kat sini aku susun 10 jari minta maaf ok? i’m cool..yeah!! bydeway, call me vin ok?

Sunday 12 December 2010

Angkara 2 alam anti -“cendawan” bersepah2!!

Ape kejadah tajuk cendawan ni? Meh aku bg clue..muahaha!!apakah persamaan diantara mail (korang kenal x mail mana ni?) mail citer upin & ipin tu laaaa..2 singgit tu dengan “DDR” atau nama penuh DDR ni ialah Datuk Dr. Rozmey shortform DDR sudah..cuba ingat betol2 si mail ngan ddr..apa persamaam..nk clue lg ke?lembab la korang ni..haha!!ok la str8 to de point..rambut beliau..apa kena mengena rambut ngan cendawan.korang cuba tgk atau bayangkan jela dlm hotak korang rambut ddr yg berjuntai2 manja tu ngan cendawan..kan sama je..smpi aku pun konpius mana satu cendawan dan mana satu rambut ddr..senang rebus je 2-2..abes citer..
Aku ckp ni bkn suka2 ok..ada bukti org rmi yg pgl ddr ni ngan nama manja beliau cendawan..haha!! sbb apa jd camni ek? Apa lg,citer “2 alam” dia tu la..verangan sgt nk kutip brape tu dia ckp?40 juta..?40 juta rupiah ko la ddr..hambik..!!stgh juta pn xdpt..dgr2 setakat rm230-rm250 ribu je..hek elehhhh ciput je..putus urat kentut aku gelak2 terkenangkn b’tapa verangan tahap gaban ddr ngan filem xde kualiti dia tu..agak2 la weyh nk dpt 40 juta..wayang Malaysia ni ada brape je..? lain la kat US tu..beribu2 wayang ada..no wonder la bley dpt berjuta2 dlm negara dia je..xtermasuk kutipan worldwide..

Aku senaraikan sbb apa filem tu xdpt sambutan: (pandangan aku)
1)      Ada ke patot gamba penerbit (DDR) letak gila babi beso kat poster 2 alam?WTH???sape yg berlakon ni?ko ke ddr?xley blah plak..nyemak je kat poster..tepi la..ishk!!syuh syuh syuh!!
2)      Pastu amik pulak pelakon xfames..dah ler pelakon Singapore..(Aaron aziz ngan pompuan mana ntah aku lupa nama dia sbb xfofuler langsung)..xtau la plak klau korang kenal pompuan tu..whatever..
3)      Sbb DDR or sape2 jela yg jd admin Facebook dia tu mcm dh xde keje lain asyik jela nk block org klau org bg teguran ckit..pape ntah..WTH???sbb block je org kan?org boikot la citer ko nyah!!haha..kelas gitu ktorg sabotaj kan?ahaks!!
4)      Ko sombong sgt..bkn aku ckp..tgk la sndr kat acc Facebook khas diwujudkn sbb nk kutok perangai sombong ko..dah ler hari2 aku bukak metro muka ko je ada..nyampah aku tau..!!
5)      Kualiti filem dan jalan citer cam sabut kelapa..serabut trus tgk citer tu ok..xyah tgk la.buang karen wayang je..
6)      Sbb penangan rambut ddr la apa lg..org tgk citer tu xbole fokus asyik jela terbayang2 kot2 ada hantu cendawan terbang di belakang tabir putih tu..seram sgt dah tu..org xbrani nk tgk citer 2 alam tu..takot you..!!
So ni la serba ckit citer abg cendawan kita yg terjun bersama labu2 nyer..eh salah..bkn labu2 nyer..cendawan2 nyer..baru betol..haha!! so iktibar daripada citer ni jgn ler jd mat jenin.. verangan lbh tp usaha cam hampas kelapa..hak tui..
PS: mantapkan bahasa inggeris anda yg bersepah cam rambut mu yg sejak azali dok berjuntai2 di dahi mu itu..sekian..salam 1 cendawan..ahaks!!

0 Komen Letop!!:

Post a Comment

Gosip lain klau u'olz nk baca!!



.