السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ (sejuk perot mak ngandong)

Muar, Johor, Malaysia
jangan cuak bila u’olz rasa nk dtg lepak kat Papa Gosip ni ok? ala, skali-skala nak gosip b'bakul2 apa la salah nyer kannnn? cam xbiasa je. puiiiii..!! Papa Gosip ni bkn nk gosip benda2 tak berfaedah gitu, kita kat sini gosip benda baik2 je. so, no worries la klau tetiba rasa dosa u’olz tu penuh satu tempayan bila dtg sini. xde makna nyer!! kita nk tegakkan kebenaran gitu. tp style/cara penulisan aku kat sini mmg gler2 ckit. dlm blog je. kat luar cam biasa je. Woi sana, woi sini..haha!! aku pn msh BARU dlm dunia beblog ni. so segala tunjuk ajar dari otai2 blogger sangat2 aku harapkan. baru beberape bulan aku create blog Papa Gosip ni. suka sgt menulis sbb bnyk jgk la pengalaman idup. so, just nk share ngan u’olz suma. sharing is caring gituuu. kelas ko maria!! ok la, enjoy ur reading here guys!! Silap salah or terkasar bahasa sepanjang u’olz baca entry kat sini aku susun 10 jari minta maaf ok? i’m cool..yeah!! bydeway, call me vin ok?

Sunday 12 December 2010

Apa kejadah nyer blog aku ni ek?

           Aku msh baru dlm dunia blogging ni so aku harap sape2 yg expert @ senior blogger diharap dpt berikan tunjuk ajar kat aku tok develop & mantapkan blog aku ni k.jasamu ku kenang.tima kaseh.Insyaallah mudah-mudahan Allah je yg dpt bls budi sape2 yg sudi bantu & bg cadangan bernas kat blog aku.setiap kritikan membina akan diterima dan aku akan jadikan sebagai panduan kelak demi memantopkan blog aku yg comot ni..hehe..!!

          Camner nk mulakan ni weyh?well blog ni bkn aku suka2 wat sbb nk gosip semata2 pasal artis je..(gosip org dosa tu..)cewahhhh!! alim lak aku tetiba..plastik..huhu!!meh sini aku terang bior perabis..korang nk baca ke x,lantak la..(xbaca xtau kan?korang yg blur nti..kannnnn?)blog "Papa Gosip"(papa tu aku la), aku wat khas semata2 tok share apa je citer yg jadi kat muka bumi ni..dari citer artis (main focus..haha!!),citer sukan,citer luar negara,citer economy,politik la bagai (xsuka politik) dan bla bla bla..ala apa2 jela yg hot nk bincang kan nti..so aku pun baru je nk berjinak2 ngan blog ni..org ada blog,aku pn nak ada blog..very der nyibuk ek?haha..lantak la papepn.. ini satu hal,aku xkan tapis apa2 pn aku nk ckp kat blog ni..aku nk kutok ke apa ke hak aku..baru syok hentam kaw2 kan?ni ayat ckit2 nk sopan mcm anak dara jalan terkepit2 tu mmg xley blah r..haha!!tgk la,sape yg kena gosip..mau meradang klau baca blog aku ni..tgu aku update everyday..tp mlm ni xla kot nk update apa..letih nk mampos kot design blog ni..padahal simple je tp mkn masa berjam2..serabai dh rambut aku ni terkerok2 sbb tension nk cantekkan blog..haha!!

0 Komen Letop!!:

Post a Comment

Gosip lain klau u'olz nk baca!!



.