السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ (sejuk perot mak ngandong)

Muar, Johor, Malaysia
jangan cuak bila u’olz rasa nk dtg lepak kat Papa Gosip ni ok? ala, skali-skala nak gosip b'bakul2 apa la salah nyer kannnn? cam xbiasa je. puiiiii..!! Papa Gosip ni bkn nk gosip benda2 tak berfaedah gitu, kita kat sini gosip benda baik2 je. so, no worries la klau tetiba rasa dosa u’olz tu penuh satu tempayan bila dtg sini. xde makna nyer!! kita nk tegakkan kebenaran gitu. tp style/cara penulisan aku kat sini mmg gler2 ckit. dlm blog je. kat luar cam biasa je. Woi sana, woi sini..haha!! aku pn msh BARU dlm dunia beblog ni. so segala tunjuk ajar dari otai2 blogger sangat2 aku harapkan. baru beberape bulan aku create blog Papa Gosip ni. suka sgt menulis sbb bnyk jgk la pengalaman idup. so, just nk share ngan u’olz suma. sharing is caring gituuu. kelas ko maria!! ok la, enjoy ur reading here guys!! Silap salah or terkasar bahasa sepanjang u’olz baca entry kat sini aku susun 10 jari minta maaf ok? i’m cool..yeah!! bydeway, call me vin ok?

Tuesday 25 January 2011

Ko buang tebiat ke?

                Mari dekat!! mari dekat!! wahhhh ala2 iklan shiela rusly gitu.cam biasa ler aku ni klau xmerepek meraban satu hari mmg xsah.jgn ko rasa annoying plak eh?alaaaa aku sseuka-sesuki je tu kaedah nyer.well, arini t’ingin sgt nk “ce citer” ttg perwatakan atau perilaku seseorg yg b’gelar MANUSIA!! gerenti ada yg sentap mak hayam klau aku “ce citer” ni.elehhh ada aku kisah? kelas ko maria!!
                Well, manusia cam kita ni kan ada mcm2 jns perangai.ada yg ok tp ada gak yg cam taik unta je ala2 buang tebiat gitu.ehhhh geram tol aku, ikut kan ati nak je aku tepek2 kan muka org tu ngan tapak kasut aku ni (bulan ni hormon aku agak xstabil so terrrrrlebih emo gitu!!).so jom kita skodeng antara perangai manusia yg PALINGGGGGG xley blah jika kau seorang..
Kasanova!!
                Yg ni xkira ler ko tu jns kapel normal atau kapel xnormal (cinta gay atau lesbian). slalu nyer title kasanova tu tok org2 jantan je. so skrang ni xnk ler citer ttg cinta lesbian.(hint:  entry isu ttg CINTA SEJENIS is coming soon).well, lelaki ni mmg suka simpan stok GF kannn? plz ler xpayah nk propa sgt nk coverina kata ko xde simpan stok GF.mostly lelaki ada.mmg xsuma camtu tp mostly camtu ler kaedah nyer.motif ko wahai kaum adam sekalian? nk puas kan ati? b’lagak? wat stok geli2? skandal? So kaum2 hawa yg tgh baca ni CHECK balak ko.mmg dia xkan ngaku (yela dh salah sape nk ngaku tol x?).ko korek ler sndr bai.mintak je ID & password YM, Myspace, Facebook, Twitter, Tagged, Friendster, Hi-5 or pape jela social web yg balak ko ada.eh lupa plak, fon balak ko tu check jgk!! situ ler lubuk jantan nk try main kayu 3 ke, kayu 10 ke, kayu 50 ke.tgk ler setakat mana kegatalan balak ko tu.lg gatal lg rmi ler madu ko!!
Pencopet!!
                Pekejadah nyer pencopet tu? ntah aku pun xtau dari celah or cerok mana ntah ayat ni wujud.tp mmg dh lama dh dok b’sarang dlm kepala hotak aku ni.so aku share jela kat sini.pencopet tu maksud nyer pencuri u’olz.mmg padah2 pantang nenek moyang aku tol klau dgr org jadi pencuri ni.kepala hotak ko curi2 ni.ingat org lain keje cop duit ke?dasar keparat gler babas org yg mencuri ni. sbb mak bapak ko xajar anak ko elok2 sbb tu perangai ko cam setan lahanat.ko ingat ko bole lps? maybe kat dunia ko bole ler nk lepaskn diri guna sumpah atas nama Allah la bagai kannnn? tp ingat, ko xkan t’lepas seksaan akhirat.mati hangus ler ko kat neraka tmpt yg plg layak ko stay.goblok punya manusia!!
Kaki caras!!
                Td citer pasal manusia bebal suka curi barang2.yg ni kita citer ttg manusia “curi” manusia plak. xphm? bnyk telan semut ler ko ni.ayoooo!!hempuk ngan batang galah kang br ko tau.well benda alah ni slalu je t’jadi bila minah sengal or mamat goblok ada sifat suka caras lover org laen. Motif? yg single rmi lg tapi yg dh b’punya tu jgk ler yg ko nk rembat.bodo benor ko ek? bila org ckp ko kaki caras tau plak ko nk melenting.jahat gler vavi tau x org yg ada hati busuk cam lokang ni. lokang pun wangi la kot klau nk compare ngan hati itam dan busuk cam bangkai ko tu.ehhhhh geram nyer aku!!

Gatal!!
                Tujukan khas wat kaum jantan sedunia.mmg mostly lelaki tahap kegatalan mmg mencanak-canak.pantang tgk gegurl chatek mula ler nk usha smpi t’jojol bijik mata.Nk tau ayat apa yg dak laki slalu ckp? “perghhh besar la sial kopek (ayat sopan ckit) dia..”, “perghhh ni klau dpt ni mmg sedap la sial”, “lawa sial awek tu..phewitt” bla bla bla.lagi2 bila dak2 laki ni dok lepak rmi2.dia ler hero hindustan dlm group tu.cuba dia sorang je harammmmm!! memalu jgk, hak tui.ada geng br ler menjadi2.macho apekebenda camtu? bole blah la weyh.selalu nyer budak2 motor la wat perangai camni.baru ada moto je pun.kapcai lak tu.ada hati usha awek.pirahhhh!! ada kete baru ler style.
Bajet!!
                Yg ni xkira gegurl atau boboy.sama naik u’olz!! yg jantan nyer bajet ensem, yg gegurl lak bajet cun.kang aku laga2 kan kepala ko tu br ko tau.klau muka ko tu asal mmg perfecto ensem, chantek tu suma xpe jgk.klau muka tu pecah umah sgt tp bajet je lbh mmg makin hodoh ler jwb nyer.bkn nk kutok tp b’pada2 la kan ngan rupa paras.b’gaya mst kena tmpt.klau maen pki hentam je rasa konfiden lbh mmg camtu la jadi nyer nti.ko kata lawa, padahal org sekeliling ko abes carut kaw2 luar dalam gituuuu!!ko tgk je kak gayah kat pasar tepekik telolong jual ikan tu. selamba badak je.xde nk bajet2 kan kak gayah kannnn? klassss!!
PS: manusia ni bnyk jenis perangai daaaa.klau bila dtg perangai hawau kus kus tu mmg cam nk terajang maut je kot.nsb baek aku ni penyabar.so jgn jadi cam org2 yg aku sebut kat atas ni ok? dh lama USTAZ ALVIN SHAH xbg tazkirah subuh gitu.ustaz vin undur diri dulu yek.adios sabombas!!

2 Komen Letop!!:

muhammad aizat said...

abg:x semua lak eak kasanova..hahah..lain org lain prangai..yg pencopet tu sula je montot dye laju2 bru pdan muke..hahahaha

Alvin Shah said...

adik: terasa ke kasanova tu? haha!! motif??? pencopet kena sula..tau xpe.godok je laju2 bg koyak rabak trus!!

Post a Comment

Gosip lain klau u'olz nk baca!!



.